piątek, 17 października 2014

Przeprosiny

Chciała bym was bardzo przeprosić ze nie pisze już postów ale mam bardzo mało czasu a gdy już go znajdę zwyczajnie wykorzystuje go w inny sposób. Zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga lecz trochę mi szkoda więc wpadłam na pomysł naboru. Na początku chciałabym znać wasze zdanie. 

Czy ktoś byłby chętny ? 

Czy sądzicie ze powinnam zawiesić bloga? 

A może mam się zmotywować i pisać dalej?

Proszę was o zostawienie komentarza. Pamiętaj 

                        KOMENTUJESZ MOTYWUJESZ



!!Dziękuje!!

Chciała bym bardzo podziękować mojej przyjaciółce Kasi, która uświadomiła mi ,że dawno mnie tu nie było.

1 komentarz:

  1. Według mnie aktualnie najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń