wtorek, 26 sierpnia 2014

DIY-zrób to sam. Sposób na loki

Musze przyznać, że gdy dziś weszłam na bloga byłam mile zaskoczona komentarzami. Dziękuje bardzo bardzo mnie zmotywowałyście bo muszę się przyznać że trochę się załamłam ze nikt nie komentuje a tu takie zaskoczenie jakbyście czytały mi w myślach jeszcze raz Dziękuje.


W jednym z komentarzy ktoś zapytał o inny sposób na loki niż lokówka postanowiłam czegoś poszukać a oto rezultaty moich poszukiwań. 



I sposób na skarpetkę to świetny sposób na na loki na długich i gęstych włosach

1) Weź skarpetkę i odetnij nożyczkami miejsce na palce;
2) Zroluj skarpetkę, by utworzyć grubą gumkę;
3) Zwiąż włosy w wysoką kitkę i spryskaj je wodą;
4) Przełóż gumkę ze skarpetki przez kitkę i zsuń do samego końca;
5) Ułóż końce dookoła gumki i nawijaj na nią włosy, zawijając je pod spód (powstanie duży kok);
6) Połóż się tak spać;
7) Rano rozwiń włosy i przeczesz je palcami lub grubym grzebieniem;
8) Fryzurę utrwal lakierem.



II sposób na ołówek, ołówek zrobi delikatne loki

1. W suche włosy wgnieć piankę i rozprowadź ją grzebieniem na całej długości włosów;
2. Weź pałeczkę lub ołówek i nawijaj na niego pasemko włosów od nasady po końce. Przypnij żabką lub wsuwką;
3. To samo zrób z pozostałymi włosami;
4. Tak spięte włosy trzymaj około 45 minut;
5. Rozwiń włosy, a powstałe loczki rozdziel palcami, by uzyskały większą objętość;
6. Fryzurę utrwal lakierem.
Gotowe!


III sposób na wsuwki

1. Na suche włosy nałóż piankę i rozprowadź ją grzebieniem na całej długości;
2. Podziel włosy na 3 sekcje (dwie boczne i jedną dolną);
3. Czesanie zacznij od partii dolnej. Włosy nawijaj na palec wskazujący (od nasady po końce), a potem przypnij je wsuwką (wyglądem będą przypominać pierścionki);
4. To samo zrób zresztą włosów. Im mniejsze „pierścionki”, tym drobniejsze wyjdą loczki;
5. Włosy podsusz suszarką lub pozwól im wyschnąć naturalnie (około 45 minut);
6. Rozwiń pierścionki, a powstałe loczki rozdziel palcami, by uzyskały większą objętość;
7. Fryzurę utrwal lakierem.


IV sposób na staryT-shirt, włosy będą proste przy nasadzie a kręcone na długości 

1. Pociąć niepotrzebną bawełnianą koszulkę na paski;
2. Rozczesać i lekko spryskać włosy wodą;
3. Przyłożyć pasek do końca wybranego pasma włosów i zawijać go do góry (jak papiloty);
4. Związać ze sobą dwa końce paska;
5. To samo zrobić z pozostałymi paskami i włosami;
6. Odczekać 45 minut i odwinąć włosy;
7. Loczki rozczesać palcami.


V sposób na opaskę dzięki niej uzyskacie loczki w  stylu boho

1. Włosy lekko spryskaj wodą;
2. Nałóż na głowę opaskę, tak aby lekko nachodziła na czoło;
3. Zawijaj pasemka włosów dookoła opaski;
4. Połóż się tak spać;
5. Rano rozwiń włosy i ciesz się pięknymi lokami!



3 komentarze:

  1. Ja nie mogłam zrobić sobie loków bo mam krótkie, ale jak moja koleżanka była u mnie na noc to jej zrobiłam najlepszy sposób to ten ostatni z opaską. Oczywiście ja tak oceniam, chociaż wszystkie były ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miej włosy jak zrobić loki

    OdpowiedzUsuń